NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Ecommerce Trends English Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal József Szigetvári - spot Jęraszek - Frisco.pl Stryczyński Lionbridge Ciszecka, Derwisz Murzyn - spot Żurawski - Poczta Polska Marceux Show&Expo bezpłatna rejestracja-970x300_bezplatna ET - prelegenci

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Gunnar  Adalberth

Gunnar Adalberth

director of business development, UPS Access Point

Gunnar Adalberth jest Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu punktu sprzedaży detalicznej UPS Access Point. Uruchomiony w zeszłym roku UPS Access Point to elastyczne alternatywne rozwiązanie dla dostawy do domu, przy którym zapracowani konsumenci, kupujący towary przez internet mogą wybrać miejsce dostawy i zwrotów w takich lokalizacjach, jak sklepy ogólnospożywcze, stacje benzynowe i kioski z prasą. Wcześniej, Gunnar zajmował stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu przy Letnich Igrzyskach Olimpijskich Londyn 2012, z ramienia firmy UPS, zarządzając relacjami ze wszystkimi sponsorami igrzysk, reprezentując UPS - firmę dostarczającą konkurencyjne rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw wszystkim właściwym firmom związanym z Igrzyskami Londyn 2012. Zanim został Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu przy Igrzyskach Londyn 2012, Gunnar był Dyrektorem Handlowym na Kraje Skandynawskie i mieszkał w Sztokholmie. Od 2006 do 2009 roku, Gunnar nadzorował zarząd i wzrost przychodów firmy UPS w Krajach Skandynawskich. Gunnar rozpoczął pracę w UPS w 1990 roku i zdobywał doświadczenie pełniąc rozmaite funkcje w marketingu, strategi i rozwoju biznesu. Gunnar urodził się w Sztokholmie. Zdobył tytuł licencjata w dziedzinie Marketingu i Zarzązania w Union University i stopień magistra zarządzania w the Owen School of Business na Uniwersytecie Vanderbilt, w Nashville.

Piotr Broniarczyk

Piotr Broniarczyk

CEO, Okazje.info

Absolwent Informatyki w Zarządzaniu Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Zarządzania w Mannheim w Niemczech. Wraz z Magdaleną Kobusińską jest założycielem porównywarki cen Okazje.info. Od 2007 roku jako CEO Okazje.info zajmuje się kreowaniem strategii rozwoju firmy, budowaniem jej wizji i misji. Prywatnie fan sportu: koszykówka, narty, tenis.

Marek  Cieszko

Marek Cieszko

manager w dziale doradztwa transakcyjnego, Ernst & Young Corporate Finance

Posiada 7-letnie doświadczanie  w zakresie wycen oraz modelowania biznesowego. W latach 2011 - 2013 pracował w Światowym Centrum Technologicznym EY w Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Specjalizuje się w przeprowadzaniu wycen przedsiębiorstw oraz wartości niematerialnych, jak również modelowania finansowego dla spółek z sektora technologii, mediów oraz telekomunikacji. Miał okazję pracować przy transakcjach takich jak przejęcie Nokii przez Microsoft, fuzja Tokyo Electron oraz Applied Materials, sprzedaż Linksys przez Cisco, czy nabycie Autonomy przez HP. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz starszym członkiem American Society of Appraisers (ASA). Obecnie w trakcie zdobywania kwalifikacji CFA i ACCA.

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie: Wydział Finanse i Statystyka, specjalizacja bankowość. Ze światem kart związana już od ponad 20 lat. Pracowała m.in. w POLCARD, eCard, a od 2007 r. była Dyrektorem Marketingu i Zarządzania Produktami w First Data Polska w części firmy zajmującej się obsługą akceptantów. Od grudnia 2009 r. w Visa Europe, gdzie w warszawskim biurze odpowiada za rozwój rynku akceptacji kart oraz handlu internetowego.

Tomasz  Czechowicz

Tomasz Czechowicz

prezes zarządu i partner zarządzający, MCI Management

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz programu Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i University of Minnesota. W latach 1990-1998 współzałożyciel i Prezes Spółki JTT Computer SA, którą doprowadził do osiągnięcia wiodącej pozycji wśród polskich producentów komputerów osobistych i dystrybutorów IT wartej ponad 100 milionów dolarów. Od maja 1998 r. założyciel i Prezes Grupy Kapitałowej MCI. Po wejściu na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w 2001 roku, wartość portfela MCI wzrosła z 8 mln USD do ponad 325 mln USD. MCI to jedna z wiodących grup private equity o charakterze multistage. MCI, za pośrednictwem funduszy PE/VC: MCI.EuroVentures, MCI.TechVentures, MCI.BioVentures, Helix Ventures Partners i Internet Ventures, realizuje inwestycje w obszarze early stage, growth stage i expansion/buyout stage w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a także w Niemczech i Austrii (DACH), krajach byłego Związku Radzieckiego (CIS) oraz w Turcji. Od 2012 roku jest również Członkiem Komitetu Doradczego w EIT (European Institute of Technology and Innovation) oraz od 2013 roku Członkiem Komitetu Doradczego ds. Strategii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest laureatem licznych prestiżowych nagród: Najlepszy Menedżer Roku 2007 – nagrodę przyznano za pomyślne zrealizowanie strategii Grupy MCI, jest to dowód na to, że jest on jednym z najbardziej skutecznych menedżerów gospodarki innowacyjnej w regionie Nowej Europy. Już w 2001 r. Światowe Forum Ekonomiczne w Davos przyznało tytuł Globalnego Lidera Jutra za niezwykłe wyczucie rynku, profesjonalizm, wizję oraz skuteczność biznesową. Tytuł jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych ludzi w Europejskim Internecie w rankingu TOP 10 Business Week'a w 2000 r.

Karolina Derwisz

Karolina Derwisz

manager produktu, ING Bank Śląski

W ING Banku Śląskim odpowiada za rozwój portfela elektronicznego ING V.me by Visa, karty płatnicze oraz nowoczesne formy płatności. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, wcześniej ukończyła z wyróżnieniem kierunek European Business and Finance na Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii.

Mateusz  Gordon

Mateusz Gordon

e-business development director, EMEA, Gemius

Ekspert firmy Gemius od handlu internetowego. Komentuje rynek e-commerce w ujęciu globalnym i polskim. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Specjalizuje się w metodach usprawniania biznesu w branży e-commerce, zarówno na poziomie budowania strategii, jak i dostarczania odpowiednich narzędzi do jej realizacji. W Gemiusie, jako International E-commerce Segment Manager, odpowiada za tworzenie i rozwój globalnej strategii sprzedażowej w segmencie e-commerce, a także koordynuje prace nad rozwojem narzędzia służącego do pomiaru rynku sklepów internetowych – gemiusShopMonitor, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość analizowania danych o własnej działalności na tle konkurencji oraz porównywania swoich kluczowych wskaźników sukcesu z całym rynkiem lub daną branżą.

Ibrahim Ibrahim

Ibrahim Ibrahim

BSc(Hons) MDesRCA DIC FRSA, managing director, PORTLAND Design Associates

Jest właścicielem firmy Portland Design Associates, której biura znajdują się w Londynie, Utrechcie, Istambule i Dubaju. Portland to wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w projektowaniu przestrzeni komercyjnych. Portland opracowuje szeroką gamę projektów dla sektora handlu detalicznego, F&B (żywność i napoje), marek konsumenckich, centrów handlowych, portów lotniczych.

Zrozumienie relacji konsument/marka, budowanie jego zaangażowania zarówno w środowiskach  fizycznych jak i cyfrowych jest podstawą działania firmy Portland. Dzięki wnikliwej analizie zachowań i preferencji klientów możliwe jest przewidywanie trendów mających wpływ na przyszłość handlu detalicznego, które napędzać będą przyszłe oczekiwania klientów. Firma Portland przykłada ogromną wagę do adoptowania nowych technologii.

Początkowo Ibrahim kształcił się w inżynierii lotnictwa i jest absolwentem Royal College of Art oraz Imperial College London. Jest też Członkiem Królewskiego Towarzystwa Wspierania Sztuki. Regularnie występuje jako prelegent na konferencjach i często jego artytułu pojawiają się w prasie branżowej. Regularnie pisze na blogu The Economist ‘Management Thinking’  http://www.economistinsights.com/author/3332

Przez 26 lat pracował między innymi z takimi klientami, jak: Kraft Foods, Diageo, Pernod Ricard, SSP, Caviar House, Le Pain Quotidien, CNN, Heathrow Airprot, TfL, Bangalore Airport, Dubai Airport, Inter Ikea, ECE, Nakheel, Nuance, Cross Pens, Luxottica, Travelex, Arcadia, Sloggi, Petrobras.

Ibrahim ma dwójkę dzieci, trenuje kolarstwo górskie i wolnych, od pracy dyrektora zarządającego, chwilach - zarządza lasem.

Nicolas  Jedraszak

Nicolas Jedraszak

prezes zarządu, Frisco.pl

Posiada bogate doświadczenie w zakresie strategii rozwoju, corporate finance, M&A i rynków kapitałowych. Przez ostatnie 9 lat zrealizował kilkanaście projektów strategicznych m.in. w obszarze FMCG oraz IT. Od 2011 r. jest bezpośrednio zaangażowany w budowę strategii i kanałów dystrybucji dla spółek internetowych w Polsce. Swoją karierę zawodową rozpoczął od transakcji kapitałowych M&A dla Hexagon Capital (obecnie Global M&A Poland). Od 2009 r. związany z branżą internetową i spółkami portfelowymi Grupy MCI. Jest absolwentem Solvay Business School w Brukseli.

Ian  Jindal

Ian Jindal

konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net

Konsultant w dziedzinie sprzedaży detalicznej, wydawca i  doradca działający w obszarze eCommerce i wielokanałowego handlu detalicznego.  Współzałożyciel i redaktor naczelny InternetRetailing – tytułu branżowego dla europejskich detalistów i specjalistów z dziedziny wielokanałowej sprzedaży detalicznej - www.internetretailing.net. Założyciel Europejskiego Forum eCommerce (the European eCommerce Forum). Wcześniej, był dyrektor Group eCommerce for Littlewoods Shop Direct, a po odejściu, doradca takich firm, jak: Marks & Spencer, House of Fraser, John Lewis, Waitrose, Disney and de Bijenkorf przy British Council i Narodowej Loterii Zjednoczonego Królestwa.

Bjorn Johansson

Bjorn Johansson

supply chain manager, Strålfors

Absolwent Instytutu Technologii oraz Szkoły Zarządzania i Handlu w Lund, w Szwecji. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w rozwoju, projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu łańcuchem dostaw, na stanowiskach managera ds. rozwoju, starszego konsultanta ds. zarządzania, kierownika projektu, szefa dostaw, szefa programu konsumenckiego i usługowego, oraz managera łańcucha dostaw. Przez 8 lat koncentrował się na łańcuchu dostaw telefonii komórkowej, w czasie pracy dla firmy Sony Ericsson, przy realizacji projektów o globalnym zasięgu, oraz zarządzał realizacją zamówień klientów w sferze telefonów komórkowych poprzez Łańcuch Dostaw w najskuteczniejszy i responsywny sposób, w obrębie rynków EMEA. Szacował i definiował potrzeby konkretnego łańcucha dostaw, jako podstawę rozwoju i wdrażania jego strategii, ofert i umów dotyczących poziomu usług, w obszarze EMEA.
Strålfors, firma zatrudniająca 1500 pracowników, działa w 7 krajach europejskich, z głównymi centrami realizacji zamówień w Ljungby, w Szwecji (Centrum Skandynawskie) i Poznaniu, w Polsce (Centrum Europejskie). Fulfilment funkcjonuje jako dostawca usług logistycznych wartości dodanej dla bardzo znanych marek, głównie w sektorze usług telekomunikacyjnych, płatnej telewizji, bankowym, e-commerce i usług komunalnych, skoncentrowanych na poszerzaniu doświadczenia konsumentów. Strålfors jest częścią firmy Post Nord AB - wiodącego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych i logistycznych dla, z, i w obrębie Skandynawii.
Björn zajmuje stanowisko Managera Łańcucha Dostaw, skupiając się przede wszystkim na rozpoznawaniu strategii łańcucha dostaw, działaniach na rzecz rozwoju i przeprowadzaniu wdrożeń oraz zmian w konfiguracji realizacji dostaw. Wiodące strategiczne inicjatywy dotyczące rozwoju biznesu skoncentrowane są na projektowaniu i realizacji nowych usług i ofert w ramach realizacji zamówień. Obecnie, kieruje realizacją strategii rozwojowych e-commerce w dziedzinie realizacji zamówień.

Mikael Emmet Johansson

Mikael Emmet Johansson

fulfillment division, Strålfors

Odpowiedzialny za budowanie działu realizacji zamówień w firmie Strålfors. Obecnie prowadzi największego klienta e-commerce’owego w krajach skandynawskich. Emmet, od 30-tu lat, pracuje w Strålfors i ciągle powtarza, że praca w tej firmie nigdy go nie znudziła. Strålfors, firma zatrudniająca 1500 pracowników, działa w 7 krajach europejskich, z głównymi centrami realizacji zamówień w Ljungby, w Szwecji (Centrum Skandynawskie) i Poznaniu, w Polsce (Centrum Europejskie). Dział Realizacji Zamówień funkcjonuje jako dostawca usług logistycznych wartości dodanej dla bardzo znanych marek, głównie w sektorze usług telekomunikacyjnych, płatnej telewizji, bankowym, e-commerce i usług komunalnych, skoncentrowanych na poszerzaniu doświadczenia konsumentów. Strålfors jest częścią firmy PostNoryd AB - wiodącego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych i logistycznych dla, z, i w obrębie Skandynawii.

Zbigniew  Jusis

Zbigniew Jusis

partner w dziale doradztwa transakcyjnego, EY

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów transakcyjnych dla spółek z sektora Telekomunikacji, Mediów i Technologii (TMT), finansowego oraz przemysłu ciężkiego. W ostatnich latach doradzał największym krajowym oraz zagranicznym graczom TMT w zakresie wycen i modelowania finansowego w ramach wielomiliardowych transakcji fuzji i przejęć. Specjalizuje się we wsparciu spółek oraz kancelarii prawnych w finansowych aspektach sporów prawnych. Reprezentował klientów m.in. przed International Chaber of Commerce w Paryżu, Komisją Europejską oraz Sądem Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz starszym członkiem American Society of Appraisers (ASA). Uzyskał kwalifikacje ACCA. Jest także biegłym sądowym  i skarbowym ds. wycen przedsiębiorstw.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, kierownik sprzedaży, Przelewy24

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Kajetan Malinowski

Kajetan Malinowski

product director, Lionbridge Poland

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania oraz programu CEMBA w Szkole Głównej Handlowej. Z Lionbridge związany od 2006 roku. Od 2013 roku odpowiedzialny za rozwój Lionbridge onDemand (https://ondemand.lionbridge.com/) – platformy e-commerce oferującej kompleksowe usługi tłumaczeń m.in. dla branży e-commerce. 

Pavel Marceux

Pavel Marceux

senior analyst, East-West Digital News

Pavel Marceux z Moskwy ma duże doświadczenie w analizowaniu rynku Rosyjskiego, koncentrując się przez większość swej 10-letniej kariery zawodowej na krajowym rynku cyfrowym, kapitałowym i detalicznym

Pracując jako Senior Analyst dla Euromonitor International przez ponad 5 lat w Londynie, Japonii i Moskwie, skupiając się na Europie Wschodniej i Rosji, ostatnimi czasy koncentruje się na pogłębianiu wiedzy o rosyjskim rynku e-commerce z EWDN. Prowadzi także pionierskie badani nad rosyjskim e-handlem transgranicznym.

Patrycja  Matul

Patrycja Matul

agency partner CEE, Facebook

Odpowiada za współpracę z domami mediowymi w regionie Europy Środkowo - Wschodniej. Wcześniej rozwijała agencję Upcast w Londynie na stanowisku international business development directora. Na rynku lokalnym zdobywała doświadczenie pracując m.in. dla Agory, w której przez ponad 7 lat uczestniczyła m.in. w tworzeniu i wprowadzeniu na rynek marki Wyborcza.biz, była Brand Managerem Wyborcza.pl. W SearchLab, agencji marketingu w wyszukiwarkach, na stanowisku Business development managera odpowiadała za rozwój firmy i pozyskiwanie kluczowych partnerów. Stworzyła i zarządzała agencją marketingu społecznościowego. W SWPS na kierunku Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji ukończyła specjalizacje z Human Computer Interaction oraz Komunikacji Wizualnej.

Barbara  Molga

Barbara Molga

specjalista ds. e-commerce, Grupa Unity

W Grupie Unity do jej zadań należy prezentacja oraz sprzedaż dedykowanej platformy e-commerce oraz pozyskiwanie nowych klientów. Uczestniczy także w edukacji rynku poprzez czynny udział w konferencjach o tematyce e-commerce oraz dzielenie się wiedzą na portalach i w magazynach branżowych. Jest autorką raportu o 'E-commerce w branży Fashion' wydanego przez Grupę Unity. Poprzednio związana z Comarch SA, gdzie odpowiedzialna była za biznesowy rozwój oraz sprzedaż aplikacji sklepu internetowego dostępnej w modelu SaaS.

Michał Mroczek

Michał Mroczek

account manager , Tradedoubler

Magister Polityki Oświatowej na Uniwersytecie Warszawskim, absolwent studiów podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, z Tradedoubler związany od ponad 2 lat. W swojej pracy skupia się głównie na współpracy z klientami z branży finansowej i e-commerce. Prywatnie zapalony alpinista i miłośnik górski.

Krzysztof  Murzyn

Krzysztof Murzyn

lider centrum kompetencji e-commerce, Grupa Unity

W branży interaktywnej działa od 2003 roku. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym Klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci. Współpracował m.in. z takimi markami jak Bankier.pl, Allegro, Bank ING Securities, Deutsche Bank, Leroy Merlin, Henkel, Nestle, Mix Electronics czy Agito. W pracy wykorzystuje innowacyjne metody warsztatowe. Prelegent na licznych konferencjach i wydarzeniach branży interaktywnej. Publikuje regularnie w takich branżowych mediach jak Online Marketing czy Nowy Marketing. W przeszłości związany z takimi firmami jak Tata Consultancy (Indie) czy OS Multimedia. Po pracy pasjonat podróży, kultur orientalnych, żeglarstwa i nart.

Aleksander  Naganowski

Aleksander Naganowski

head of business development for Poland, MasterCard Europe

Doświadczony kierownik projektów oraz inżynier z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w dziedzinie usług informatycznych, telekomunikacyjnych oraz mobilnych. W MasterCard odpowiada za zespół rozwoju biznesu, skupiając się na współpracy z operatorami telefonii mobilnej oraz na rozwoju płatności mobilnych – NFC, MasterCard Mobile and MasterPass. Po okresie pracy naukowej w dziedzinie sztucznej inteligencji i przetwarzania obrazów w Polsce i we Francji rozpoczął karierę w Grupie France Telecom pracując w Polsce jako kierownik kluczowych projektów w obszarze innowacji IT oraz rozwoju sieci. Kierował m.in. ogólnopolskim wdrożeniem pierwszej usługi IPTV w Polsce (Videostrada TP). Po kilku latach i przejściu do Polkomtela był odpowiedzialny za grupę projektów strategicznych w Departamencie Strategii oraz w zespole Business Development – między innymi za projekty płatności mobilnych. W 2011 roku dołączył do MasterCard Europe.

Miklós  Orbán

Miklós Orbán

chairman of the board of directors, Explico

Miklós Orbán is a bi-qualified lawyer (New York and Hungary) with extensive experience in telecommunications and e-commerce. After graduating from ELTE Law School, he continued his post-graduate studies at Georgetown University where he was a Fulbright Scholar. He worked at international law firms where he was engaged in internet and telecommunications projects both in London and Budapest. In 2005, Miklós joined BT Global Services where he acted as Director of Regulation and Governmental Affairs for the CEE and CIS regions. In 2011, he established Explico, a regional regulatory and governmental affairs boutique where he still acts as Chairman of the Board of Directors.

Adam Pawelczak

Adam Pawelczak

dyrektor centrum dystrybucyjnego, Grupa Allegro

Studia na wydziale prawa UAM w Poznaniu, związany od 20 lat z logistyką i transportem krajowym oraz międzynarodowym. Praca na niemal wszystkich szczeblach zawodowych w Grupie Raben, gdzie przez kilka ostatnich lat pełniłem funkcję dyrektora regionu. Od niemal trzech lat związany z Grupą Allegro gdzie był odpowiedzialny za przygotowanie biznesplanu dotyczącego powstania Centrum Dystrybucyjnego oraz późniejszego zrealizowania tego planu

Jan Penkala

Jan Penkala

CEO, ACOMWARE

Pracuje na stanowisku CEO w firmie ACOMWARE. Od 2007 roku zajmuje się online marketingiem koncentrując się na inteligentnym emailingu oraz sprzedaży multikanałowej.

Ernest  Pujszo

Ernest Pujszo

koordynator e-commerce, OPONEO.PL

Na stanowisku koordynatora e-commerce zagraniczne od listopada 2008 r. Odpowiedzialny za ekspansję zagraniczną firmy OPONEO.PL S.A. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale marketingu bydgoskiego producenta pojazdów szynowych PESA Bydgoszcz SA. Ukończył studia na Wydziale Technologii i Inżynierii Chemicznej Akademii Techniczno-Rolniczej (obecnie Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy) w Bydgoszczy z tytułem magister-inżynier, obecnie otwarty przewód doktorski na Wydziale Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej. Z zamiłowania judoka i bramkarz piłkarski.

Andrei  Radu

Andrei Radu

CEO & founder, Romanian eCommerce Awards Gala

He has been, for 9 years, the Founder & CEO of the most important e-commerce event in Romania – GPeC eCommerce Awards Gala, which is also the biggest and most active national online shops community.
Andrei wrote over 150 articles on e-commerce, he observed, reviewed and compared more than 600 online stores during his 9 years with GPeC and was the coordinator of the project team for the 2 national level e-commerce market studies in 2008 and 2010.

He is also one of the co-founders of the National Program for the Certification of Online Stores –TRUSTED.ro and one of the co-founders of ECOMpedia.ro – Romanian e-commerce Q&A platform.

Tomasz  Rytel

Tomasz Rytel

client partner CEE, Facebook

W Facebooku Tomasz jest partnerem głównych ekomersowych, mobilnych start-upów i firm Venture Capital z Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej, Tomasz pracował dla  Google I  PwC. Jest magistrem w dziedzinie  Zarządzania Procesami Innowacyjnymi – ukończył szkołę  Grenoble Ecole de Commerce

Tomasz  Rzepecki

Tomasz Rzepecki

account manager , Okazje.info

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – wydział Zarządzania. Z Okazje.info związany od ponad 2 lat. Obok kontaktów z klientami firmy, odpowiada za koordynację i wdrożenie nowych produktów na rynek. Współtworzył takie projekty jak Program Wiarygodne Opinie i Rabatuj.pl  - obecnie odpowiedzialny za ich działanie i rozwój.

Dawid  Sadulski

Dawid Sadulski

dyrektor e-commerce, TIM S.A.

Odpowiedzialny za stworzenie www.tim.pl – 250mln zł sprzedaży online rocznie. Współautor książki 'E-commerce - proste odpowiedzi na trudne pytania'. Hobbystycznie twórca wiodącego serwisu dla backpackersów w Polsce- Globtroter.pl. W wolnych chwilach oddaje się błogiemu, rodzinnemu lenistwu, przerywanym lekturą dobrej książki.

Karolina Semeniuk

Karolina Semeniuk

sales manager, Sparc Media

Z branżą reklamową związana jest od ponad ośmiu lat, a jej doświadczenie obejmuje zarówno tworzenie kreacji telewizyjnych, kampanii BTL jak i online. Przed dołączeniem do Sparc Media, w którym odpowiedzialna jest za sprzedaż na rynku polskim, tworzyła dział sprzedażowy Agencji Q. Wcześniej zajmowała stanowisko Key Account Managera w firmie Net Center Solution oraz Account Managera w Grupie Adweb gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, tworzenie strategii komunikacji i kreatywnych rozwiązań marketingowych.

Chris  Sherwood

Chris Sherwood

head of Public Policy, Allegro Group

 

 

 

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Jacek Stryczyński

Jacek Stryczyński

country head, vice president of Global Delivery Center, Lionbridge Poland and Slovakia

Ukończył astonomię na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, jak również studia podyplomowe o specjalizacji System Bankowy i Rynek Papierów Wartościowych na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Z Lionbridge związany od 2006 roku. Posiada 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu usług outsourcingu IT, zwłaszcza w obszarze kluczowych funkcji biznesowych. Jest aktywnym członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, gdzie od kilku lat kieruje Komitetem Business Technology and Services.

József  Szigetvári

József Szigetvári

CEO, Szalas.hu

Od listopada 2011 r. szef Szallas.hu – wiodącego węgierskiego portalu poświęconego podróżowaniu. Jest Dyrektorem Inwestycyjnym w firmie Sanoma Budapest i zarządza produktami cyfrowymi. Założył dwa sklepy internetowe i był dyrektorem wiodącego portalu pracy Profession.hu

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Lech  Wilczyński

Lech Wilczyński

współzałożyciel, InPay

Współtwórca InPay S.A., która oferuje przedsiębiorcom usługę płatności Bitcoin dla sklepów stacjonarnych oraz rozwiązań e-commerce. Właściciel firmy zajmującej się tworzeniem oprogramowania, odpowiedzialnej m.in. za rozwiązania audio marketingu dla sieci handlowych. Przez kilka lat rozwijał oprogramowanie B2B skupiające polskie platformy e-commerce dla amerykańskiego producenta odzieżowego. Przed założeniem własnej firmy pracował dla PZU. Absolwent PJWSTK w Warszawie na kierunku inżynieria oprogramowania.

Damian Winkowski

Damian Winkowski

new business developer, Divante

Fascynat nowych technologii związanych z reklamą online i e-commerce. Pracował w Google i PayLane, gdzie zajmował się sprzedażą, podbijaniem nieznanych rynków, konsultingiem z zakresu marketingu online oraz prowadzeniem szkoleń produktowych (AdWords, Analytics etc.). Obecnie zdobywa Dziki Zachód pod skrzydłami Divante jako New Business Developer. W wolnych chwilach żegluje po Bałtyku, biega po Gdyńskim Bulwarze lub pisze na bloga: divanteltd.com/blog/.

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Michał Ziemski

Michał Ziemski

współpraca z klientami, Tradedoubler

W TradeDoubler odpowiedzialny za codzienną współpracę z klientami z branż eCommerce oraz Finance. Prowadzi kampanie dla marek takich jak Media Markt, Saturn, Media Expert czy Meritum Bank. Związany z  performance marketingiem od roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w branży wydawniczej jako koordynator projektów. Od dwóch lat współorganizator konferencji TEDxWSB. Studiował na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Nauk Ekonomicznych oraz Wydziale Zarządzania. Prywatnie miłośnik żeglarstwa i sportów zimowych.

Hanna  Żarnowiecka

Hanna Żarnowiecka

retail service manager, GfK Polonia

Od 9 lat związana z firmą badawczą GfK, partnerem E-commerce Europe. Odpowiada za współpracę z partnerami z handlu detalicznego oraz, między innymi, za rozwój nowych projektów dla nich w dziale Retail and Technology prowadzącym badania panelowe handlu detalicznego sektorów dóbr trwałego użytku, rozrywki, zrób to sam i optyki zarówno na rynku tradycyjnym jak i internetowym. Wcześniej  pracowała między innymi w firmie BIC, gdzie zapoczątkowała obsługę dystrybutorów w Europie Środkowej oraz rozbudowywała współpracę w regionie. Absolwentka UW oraz studiów podyplomowych z tematyki analiz marketingowych na SGH.

Sławomir Żurawski

Sławomir Żurawski

dyrektor biura rozwoju usług KEP, Poczta Polska

Menedżer z szerokim i wieloletnim doświadczeniem w branży logistycznej. Związany z Pocztą Polską, gdzie z powodzeniem realizuje strategię rozwoju segmentu kuriersko-paczkowego. Szczególnie skupiony na sektorze B2B oraz eCommerce, który jego zdaniem na nowo definiuje wyzwania stojące przed branżą KEP. Dynamiczny, doskonale radzący sobie z bardzo zmiennym otoczeniem. Zaangażowany, jako zarządzający w wielu strategicznych projektach, zmieniających tradycyjne oblicze Poczty Polskiej w kierunku nowoczesnego, innowacyjnego i rynkowego przedsiębiorstwa.