NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Ecommerce Trends English Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal József Szigetvári - spot Jęraszek - Frisco.pl Stryczyński Lionbridge Ciszecka, Derwisz Murzyn - spot Żurawski - Poczta Polska Marceux Show&Expo bezpłatna rejestracja-970x300_bezplatna ET - prelegenci

Program

Dzień 1

2014-09-23

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Specjalna wersja Raportu „Ecommerce in Russia” tylko dla uczestników Ecommerce Trends CEE 2014!

W Raporcie między innymi:

- rosyjski rynek internetowy
- regionalne kontrasty
- wartość rynku e-Commerce
- inwestycje w e-Commerce
- najważniejsi gracze
- prawne aspekty obecności na rosyjskim rynku

Dostep do Raportu zaraz po konferencji razem z pozostałymi materiałami!

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

E-Commerce Europe – fakty, mity i prognozy #

Gospodarka elektroniczna ma w każdym europejskim kraju realny wkład do PKB i duży potencjał rozwoju. Jej istotną częścią jest handel elektroniczny, z którego korzysta już ponad 265 milionów europejczyków.  E-commerce wpływa na lepszą ofertę dla konsumentów, zwiększa konkurencyjność firm i wymusza ich innowacyjność. Internet stał się integralną częścią naszej codzienności dlatego chcemy go lepiej zrozumieć, a aby to osiągnąć to trzeba zmierzyć e-handel w sposób spójny i ustandaryzowany. Pierwsze rezultaty w tym zakresie osiągnęło E-Commerce Europe przy współpracy z GFK. 

Czym jest Ecommerce Europe?  W jaki sposób mierzony jest internetowy handel i jak wyglądają wyniki badań? Gdzie potrzebujemy współpracy dla dobra branży?

 

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Hanna  Żarnowiecka

Hanna Żarnowiecka

retail service manager, GfK Polonia


10:00-10:30

Lojalizacja klientów w e-commerce#

Biznes spożywczy w Internecie stanowi ciekawą bazę wiedzy, która jest przydatna do budowania lojalności klientów. Spożywcze e-zakupy charakteryzuje wysoka wartość koszyków zakupowych, duża liczba nabywanych produktów podczas jednego zamówienia, powtarzalność zakupów i silne przywiązanie do danego sklepu. Gromadzenie i analiza danych nt. realizowanych zamówień pozwala m.in. dość precyzyjne określić profil klienta, by następnie umiejętnie dopasować ofertę do jego potrzeb i zwiększać lojalność do danej firmy. W rezultacie możemy personalizować nasz e-sklep pod kątem każdego konsumenta i zwiększać efektywność biznesu.


Osiągnięcie takich efektów jednak wcale nie jest proste: skoro są takie korzyści wynikające z tego segmentu rynku, muszą być również istotne wyzwania.

Nicolas  Jedraszak

Nicolas Jedraszak

prezes zarządu, Frisco.pl


Keynote session

10:30-11:30

15 things you need to do to success in multichannel#

For each topic we'll consider the reason to make it a priority, examples of good practice, software or suppliers you can use to accelerate implementation and the challenges of achieving success (after all, if it were easy then everyone would already have done it!). We will also examine how to add a certain 'something extra' so that you can compete and be distinctive, even when everyone else is trying to copy from you.

Ian  Jindal

Ian Jindal

konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net


11:30-11:45

Q&A z Ian'em Jindal'em#

Prowadzący

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


Odpowiadający na pytania

Ian  Jindal

Ian Jindal

konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net


11:45-12:15

Kawa/Networking#

12:20-12:50

Zaangażowanie Mastercard w rozwój e-commerce - case studies#

Aleksander  Naganowski

Aleksander Naganowski

head of business development for Poland, MasterCard Europe


12:45-13:15

Ekspansja zagraniczna OPONEO.PL S.A. – dostosowanie funkcjonowania firmy pod kątem obsługi klienta, wyzwań logistycznych i płatności internetowych#

Co i jak sprzedać Europejczykom, czyli dobór rozwiązań sprzedażowych w zależności od potrzeb klientów z wybranych krajów Europy. Logistyka i e-płatności to bariery do przejścia –case study z rynków EU i nie tylko.

Ernest  Pujszo

Ernest Pujszo

koordynator e-commerce, OPONEO.PL


13:15-13:45

V.me by Visa: rewolucja w płatnościach on-line#

Jednym z powodów, dla których wolno przekonujemy się do płacenia kartą za zakupy online, jest dość żmudny proces płatności: wiele takich transakcji nie dochodzi do skutku, bo nie zdążymy wpisać wszystkich wymaganych danych lub pomylimy się – a dodatkowo wielu z nas obawia się podawać dane swojej karty sklepowi internetowemu. To się jednak zmienia dzięki portfelowi elektronicznemu V.me by Visa – innowacyjnemu rozwiązaniu, już dostępnemu w Polsce, które znacznie ułatwia zakupy „w sieci” przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa. 

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe

Karolina Derwisz

Karolina Derwisz

manager produktu, ING Bank Śląski


13:45-14:15

How to create customer experience in e-commerce#

How to create unique feeling that customer will attach to Your online shop and Your brand? Is it possible to build relationship with the customer? For those and other questions Bjorn Johansson and Mikael Emmet Johansson will answer during their speech. They will also tell more about their experience with Nordic e-commerce market and will explain how logistic processes can really add value to sells process and influent customer behavior.

Bjorn Johansson

Bjorn Johansson

supply chain manager, Strålfors

Mikael Emmet Johansson

Mikael Emmet Johansson

fulfillment division, Strålfors


14:15-15:15

Obiad/Networking#

Podczas obiadu zapraszamy również na Ecommerce Trends CEE Show&Expo! Podczas Expo reprezentowane będą firmy obsługujące wszystkie obszary procesu ecommerce: płatności, dostawa i logistyka, fulfilment, marketing, obsługa klienta w wielu kanałach, technologie w tym oprogramowanie oraz usługi w chmurze. Tówj identyfikator uprawnia do wejścia na Show&Expo (poziom -1)

15:15-15:45

Co dalej po tradycyjnym e-Commerce#

Czym jest dla Ciebie e-commerce? Gdzie znajdziesz w nim szansę na dynamiczny rozwój? Jak szybko i wygodnie możesz sprzedawać w sieci korzystając z najnowszych technologii i praktyk marketingowych? Co znaczy mobilność dla Twojej e-tożsamości? Jaki podpis elektroniczny jest Ci potrzebny? Poznaj najnowsze trendy rozwoju e-commerce w Polsce i Europie.

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


15:45-16:15

Wykorzystanie bitcoinów w e-Commerce#

W jaki sposób pozyskuje się bitcoiny, kto je wynalazał? Czym są giełdy bitcoinowe - jakimi prawami się rządzą, jak wymienia się tę walutę na realne pieniądze i po jakim kursie? Jakie są aktualne statystyki i trendy? Przykłady implementacji bitcoinów w e-commerce - zastosowania w Polsce i zagranicą, prawno podatkowe i zobowiązania związane z wirtualną walutą.

Lech  Wilczyński

Lech Wilczyński

współzałożyciel, InPay


16:15-16:45

Kreowanie wartości spółki z branży e-commerce#

Jak i za ile sprzedać swój biznes. Mnożniki giełdowe oraz transakcyjne dla branży e-commerce w USA, Europie i Polsce. Porównanie mnożników e-commerce z mnożnikami spółek tradycyjnego handlu.Główne obszary działalności spółki wpływające na kreowanie wartość firmy. Wzmacnianie pozycji negocjacyjnej w procesie transakcyjnym. Co i jak komunikować inwestorom. Potencjalne opcje pozyskanie finansowania. Porównanie IPO, inwestycji przez fundusze Private Equity oraz Venture Capital.

Marek  Cieszko

Marek Cieszko

manager w dziale doradztwa transakcyjnego, Ernst & Young Corporate Finance

Zbigniew  Jusis

Zbigniew Jusis

partner w dziale doradztwa transakcyjnego, EY


16:45-17:00

Zakończenie I dnia konferencji#

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2014-09-24

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:45

Facebook ships love to e-commerce#

Co zrobić, aby Facebook stał się głównym kanałem sprzedaży online
Dedykowane narzędzia do e-commerce
Zwiększenie skali oraz zmniejszenie kosztu pozyskania sprzedaży dzięki wykorzystaniu bazy CRM, oCPM czy odpowiedniej kreacji
Jak budować bazy klientów w oparciu o Website Custom Audience
Jak wykorzystać aktywność ponad 7 mln ludzi na telefonach w Polsce
Najnowsze udogodnienia dla e-commerce na FB

Patrycja  Matul

Patrycja Matul

agency partner CEE, Facebook

Tomasz  Rytel

Tomasz Rytel

client partner CEE, Facebook


10:15-10:45

Indywidualnie dopasowane rozwiązania dla eCommerce - jak współpracować z największymi? Poczta Polska Case Studies #

Poczta Polska dla biznesu?
W jaki sposób pomagamy liderom eCommerce w rozwoju?
Z których produktów oraz usług Poczty Polskiej korzystają i dlaczego?
Jak odpowiadamy na potrzeby klientów i konsumentów związane z biznesem prowadzonym online?
Jakie są preferencje klientów sklepów internetowych co do opcji dostarczenia przesyłki?
W jaki sposób wygodna dostawa ze sklepu wpływa na decyzję zakupową?

Sławomir Żurawski

Sławomir Żurawski

dyrektor biura rozwoju usług KEP, Poczta Polska


Keynote session

10:45-11:15

Tomorrow’s Shopping – Get Intimate to Win#

Far from killing shops, Ibrahim will assert that the internet will liberate them. In future shops will be less about transaction and more about immersion into brand stories, personalization and conviviality.

Ibrahim Ibrahim

Ibrahim Ibrahim

BSc(Hons) MDesRCA DIC FRSA, managing director, PORTLAND Design Associates


11:15-11:30

Q&A z Ibrahimem Ibrahimem#

Prowadzący

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


Odpowiadający na pytania

Ibrahim Ibrahim

Ibrahim Ibrahim

BSc(Hons) MDesRCA DIC FRSA, managing director, PORTLAND Design Associates


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

Władcy wielu kanałów – czego możemy uczyć się od liderów omnichannel commerce w Polsce?#

Ekspert Grupy Unity, bazując na autorskim raporcie dotyczącym omnichannel commerce, przedstawi model funkcjonowania detalistów w różnych kanałach sprzedaży. Od technologii, przez logistykę, aż po działania marketingowe i prosprzedażowe, prześledzi dobre praktyki i sprawdzone narzędzia największych graczy rynku.

Krzysztof  Murzyn

Krzysztof Murzyn

lider centrum kompetencji e-commerce, Grupa Unity

Barbara  Molga

Barbara Molga

specjalista ds. e-commerce, Grupa Unity


12:30-13:00

Bezpieczeństwo i lojalność w kontekście płatności online. Rozwiązania płatnicze dla wielu branż#

W dobie coraz prężniej rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, poza analizą finansową czy działaniami marketingowymi, sklepy internetowe muszą również zwracać uwagę na bezpieczeństwo. O ile zabezpieczenia operatora płatności związane z przeprowadzaniem transakcji muszą spełniać najwyższe standardy, o tyle właściciel sklepu internetowego musi sobie zadać pytanie 'co dzieje się z danymi klientów korzystających z mojej platformy?'. Bardzo ważne jest, aby sklep internetowy miał pewność, iż żadne z danych jego klientów nie są przekazywane podmiotom trzecim. Może mieć to bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe lojalnych klientów, oraz utrzymanie lub wzrost konwersji na dotychczasowym poziomie. Dodatkowo dla eSklepów, przy obecnym trendzie wskazującym na znaczny wzrost wartości rynku mobilnego, naturalnym wydaje się krok w kierunku mobilnych wersji sklepów lub aplikacji umożliwiających dokonanie zakupu z urządzenia, które klient trzyma w przysłowiowej kieszeni. 

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, kierownik sprzedaży, Przelewy24


13:00-13:30

Pokonywanie bariery językowej w eCommerce. Skuteczne rozwiązania dla sprzedawców i platform#

Na świecie jest prawie 1,2 mld konsumentów kupujących online, z czego aż 94 mln dokonuje zakupów transgranicznych. Przewiduje się, że liczba ta będzie nadal dynamicznie rosnąć. Jak branża ecommerce mogłaby wykorzystać ten trend? Jakie wyzwania są związane z wyjściem na światowe rynki? Jak wykorzystać język do poprawienia wyników sprzedaży? Jak skutecznie promować się na wielojęzycznych rynkach?

Jacek Stryczyński

Jacek Stryczyński

country head, vice president of Global Delivery Center, Lionbridge Poland and Slovakia

Kajetan Malinowski

Kajetan Malinowski

product director, Lionbridge Poland


13:30-14:10

Obiad/Networking#

SALA A

2014-09-24

14:10-14:30

E-Commerce in Russia: A Waking Giant#

Rising Internet penetration, growing tech-savviness and purchasing power in the regions, and a more competitive environment are the driving forces behind CEE's largest e-commerce market. Russia's e-commerce volume could amount to somewhere around $26-27bn by 2015, not including the expected additional $12bn volume of the cross-border market.  However, economic and political obstacles, heightened by the current fallout of the Ukrainian crisis, present considerable challenges to this burgeoning market going forward.

Pavel Marceux

Pavel Marceux

senior analyst, East-West Digital News


14:30-14:50

Overview of Hungarian ecommerce market#

Main players (shops, paying systems, logistics)
Statistics (ecommerce market value, number of online shopers, number of shops)
Hungary market overview (actual GDP, number of internet users, market projections)

József  Szigetvári

József Szigetvári

CEO, Szalas.hu


14:50-15:10

Challenges and differences in Czech and Slovakian E-Commerce#

Czech market is unique in Europe – Seznam.cz is still beating Google in search and e-commerce market is very well developed. What is the overview of the Czech e-commerce and results of our new study among retailers? What is "must do” when trying to enter already very competetive market?  How Czech companies are looking at cross-border sales with export to Slovakia?

Jan Penkala

Jan Penkala

CEO, ACOMWARE


15:10-15:30

Overview of Romanian ecommerce market#

What are the key figures and statistics for the Romanian e-commerce market? What is typical for Romanian consumers? How buyers are active in national and cross-border e-shops? What is the average basket size and which categories are trending?  Which market players are good benchmarks worth taking into consideration when entering Romania.   

Andrei  Radu

Andrei Radu

CEO & founder, Romanian eCommerce Awards Gala


15:30-15:45

Kawa/Networking#

SALA B

2014-09-24

14:10-14:40

3 razy Z: ZROZUMIENIE ZAUFANIE ZAANGAŻOWANIE - czyli jak mądrze wykorzystywać nowe technologie#

Karolina Semeniuk

Karolina Semeniuk

sales manager, Sparc Media


14:40-15:00

Branże RTV/AGD oraz fashion w e-commerce – fakty, liczby i trendy na podstawie raportów branżowych Tradedoubler#

Raport na bazie zagregowanych danych marketingowych, mierzonych dla ponad 100 wiodących sklepów internetowych, obsługiwanych przez Tradedoubler. Dane obejmują
- strukturę mediów/typów wydawców wg udziału w liczbie generowanych transakcji w danej branży
- dynamikę zmian w tej strukturze w ciągu ostatnich 2 lat
- dane dotyczące średnich koszyków w branży w rozbiciu na rodzaje mediów
- dane dotyczące sezonowości sprzedaży
- najskuteczniejsze sprzedażowo dni tygodnia, pory dnia w branży

Michał Mroczek

Michał Mroczek

account manager , Tradedoubler

Michał Ziemski

Michał Ziemski

współpraca z klientami, Tradedoubler


15:00-15:20

Jaką sprzedaż oczekujesz zrealizować w 4Q tego roku?#

Jak podwoić przychód podczas boomu przedświątecznego?
Jak zyskać dodatkową uwagę klientów na Twoich produktach?
Kluczowe czynniki skalujące sprzedaż w okresie sezonu.

Piotr Broniarczyk

Piotr Broniarczyk

CEO, Okazje.info

Tomasz  Rzepecki

Tomasz Rzepecki

account manager , Okazje.info


15:20-15:40

B2B - nieodkryty potencjał e-commerce o wielkiej wartości rynkowej#

Na przykładzie spółki TIM SA przedstawimy w jaki sposób wejść z sukcesem w e-commerce oraz czym różni się e-commerce dla B2C oraz B2B. Udowodnimy, że warto inwestować w sprzedaż online oraz automatyzację procesów.

Damian Winkowski

Damian Winkowski

new business developer, Divante

Dawid  Sadulski

Dawid Sadulski

dyrektor e-commerce, TIM S.A.


15:40-15:50

Kawa/networking#

Sesja SALA A+ B

2014-09-24

15:50-16:45

E-Commerce opportunities and challenges - one Europe and different perspectives#

E-commerce is a necessary investment every company must make in order to be competitive and grow.  "Customer happiness" means plenty of challenges in almost every area – IT technology, logistics or legal and most importantly the right fit with product catalog inventory, especially for cross-border expansion.   All businesses need planning and scaling in advance and apropriate financing but some opportunities are not equal for all due to different legal regulations. Which law risks come from Brussels and which from local governments? What are the consequences for investing in e-commerce of global politics (eg. tax policy or conflict in Ukraine)? What are the key areas we need to invest and focus? What do we need to do now - not later by the best experts in different aspects of CEE markets?

Paneliści

Chris Sherwood

Chris Sherwood

head of Public Policy, Allegro Group

Pavel Marceux

Pavel Marceux

senior analyst, East-West Digital News

Andrei Radu

Andrei Radu

CEO & founder, Romanian eCommerce Awards Gala

József Szigetvári

József Szigetvári

CEO, Szalas.hu

Tomasz Czechowicz

Tomasz Czechowicz

prezes zarządu i partner zarządzający, MCI Management

Gunnar Adalberth

Gunnar Adalberth

director of business development, UPS Access Point

 

Prowadzący

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

e-Commerce Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Miklós  Orbán

Miklós Orbán

chairman of the board of directors, Explico


16:45-17:00

Zakończenie konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl